H&M Bronze

Hello! So, this is the polish he ended up choosing: H&M Bronze. On the pictures below are two coats of Bronze, with one coat Seche Vite top coat.

But look at my thumb?? Seche Vite made the polish on my thumb all wrinkly and loose, so I could move it around. It has never happened with any of my other polishes. So weird. Hope it doesn’t happen again with any of my other polishes.

PICT1960pub

Svenska:

Hej hej! Så, min pojkvän valde alltså H&M Bronze. På bilderna ser ni två lager, samt ett lager SV. Och kolla tummen?? Inget annat av mina nagellack har reagerat så här på SV. Det var ganska roligt att flytta omkring lacket på tummen dock. Men hoppas att det inte händer igen.

PICT1962pub

Tagged , ,

4 thoughts on “H&M Bronze

  1. Elin says:

    Jag vet två anledningar till varför Seche Vite kan ha gjort så där, antingen för att lacket under hade ett för tjockt lager och därför inte torkade som det skulle. Eller att ditt Seche Vite börjar bli tjockt och kan behöva tunnas ut 🙂 Det där händer nämligen mig med ibland.

  2. Ann-Sofie says:

    Se där, jag gissade fel. Men detta är en underbar färg så jag kan iofs förstå honom. 🙂

  3. L-P says:

    haha vad knasigt det kan bli xDD din blogg är bäst!!!

Leave a Reply

